Հունարենի Հանրապետական Օլիմպիադա

14

Ս. թ. նոյեմբերի 23-ին Վ. Բրյուսովի անվան Երևանի Պետական Լեզվահասարակագիտական Համալսարանում Երևանի «Պոնտի» հունական համայնքի ու հունարենի և հունական մշակույթի կենտրոնի համագործակցությամբ տեղի ունեցավ Նոր հունարենի Հանրապետական Օլիմպիադա, որտեղ առաջին պատվավոր տեղն է զբաղեցրել Երևանի զբոսաշրջության, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջի «Սպասարկման կազմակերպում հյուրանոցներում և զբոսաշրջային համալիրներում» մասնագիտության 3-րդ կուրսի ուսանողուհի Սոնա Հակոբյանը:

Մրցույթին մասնակցում էին աշակերտներ, ուսանողներ, հունարեն ուսումնասիրող անձիք:

12    6   olimpiada

Օլիմպիադայի քննական մրցույթն իր մեջ ներառում էր հետևյալ հմտությունների ստուգումը՝ ունկնդրում, ընթերցանություն, գրավոր խոսք/A2 մակարդակ:

Հանձնաժողովը կազմված էր 4 անդամից՝

ԵՊԼՀ Հունարենի և հունական մշակույթի կենտրոնի ղեկավար՝ Մարինա Գեորգիադի

ԵՊԼՀ Արտաքին կապերի և միջազգային համագործակցության վարչության պետի տեղակալ՝ Լուսինե Մադոյան

ԵՊՀ դոցենտ, պ.գ.թ. ՝ Լիզա Քարիմյան

Երևանի զբոսաշրջության, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջի հունարենի և անգլերենի դասախոս, Միջազգային համագործակցության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պատասխանատու՝ Արփինե Սարգսյան:

Օլիմպիադայի արդյունքների հիման վրա ս.թ. նոյեմբերի 29-ին 1-ին, 2-րդ և 3-րդ տեղերը զբաղեցրած սովորողները պարգևատրվեցին մրցանակներով և գովասանագրերով, ինչպես նաև օլիմպիադայի բոլոր մասնակիցները ստացան հուշանվերներ, իսկ հանձնաժողովի անդամները՝ շնորհակալագրեր:

Նորություններ

ԱՄԿ-ի աջակցության հմտությունները COVID-19 համաճարակի պայմաններում

Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության կայքում տեղադրված են նյութեր ՄԿՈՒ առցանց դասավանդման վերաբերյալ:

ilo.org/skills

GIZ-ի աջակցությունը ՄԿՈՒ ոլորտին

GIZ-ը շարունակում է աջակցությունը ՄԿՈւ մի շարք ոլորտների զարգացմանը, այն է՝ զբոսաշրջություն, գինեգործություն, ՏՏ/ ճշգրիտ ճարտարագիտություն: Դուալ կրթական համակարգի ներդրման նպատակ է երկրում խթանել զբաղվածության աճին:

 You Tube TVET Armenia

 

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանի անդրադարձը առցանց ուսուցմանը

Հայաստանում 101 հաստատություն իրականացնում է նախնական եւ միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր: Եթե տեսական առարկաների դասավանդումը հնարավոր է առցանց կազմակերպել, ապա, օրինակ, ապագա գինեգործի, խոհարարի, վարսավիրի կամ ոսկերչի ուսումնական պրակտիկայի կազմակերպումը լուրջ խնդիր է դառնում: