ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանի անդրադարձը առցանց ուսուցմանը

Հայաստանում 101 հաստատություն իրականացնում է նախնական եւ միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր: Եթե տեսական առարկաների դասավանդումը հնարավոր է առցանց կազմակերպել, ապա, օրինակ, ապագա գինեգործի, խոհարարի, վարսավիրի կամ ոսկերչի ուսումնական պրակտիկայի կազմակերպումը լուրջ խնդիր է դառնում:

«Փորձեցինք այս խնդրին լուծում տալ տեսահոլովակների միջոցով: Սա չի կարող ամբողջությամբ փոխարինել այն գործնական աշխատանքը, որ իրենք կիրականացնեին գործատուի մոտ, բայց դասախոսներն այդ տեսահոլովակների միջոցով փորձեցին տարբեր մասնագիտությունների գծով երեխաներին որոշակի հմտություններ փոխանցել: Չեմ կարող ասել, որ մենք 100 տոկոսով փակեցինք այդ դաշտը, նույնիսկ ուսումնական պլաններից շեղումներ են եղել, բայց փորձեցինք անել՝ ինչ հնարավոր է»,-ասում է ԿԳՄՍ նախարարության նախնական եւ միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը:

ԿԳՄՍ նախարարությունը մարտի վերջին սկսեց համակարգչային սարքերի հավաքագրում, քանի որ ըստ նախարարի՝ 24 հազար ուսուցիչ եւ աշակերտ չունեն համակարգիչ եւ անհրաժեշտ այլ սարքավորումներ: Արտակ Աղբալյանն ասում է, որ ՄԿՈՒ հաստատություններում այս խնդրին ավելի շատ բախվում են ոչ թե ուսուցիչները, այլ ուսանողները: 3-4 հազար ուսանող, հիմնականում՝ մարզաբնակ եւ սոցիալապես անապահով, հեռավար դասերին մասնակցելու համար չունեն համապատասխան տեխնիկական միջոց: mediamax.am

 

Նորություններ

WorldSkills Armenia 2020 ֆիլմի մասին

Ֆիլմում ներկայացված է WorldSkills International (Աշխարհի Հմտություններ միջազգային ՀԿ) կազմակերպության մասին՝ դրա առաքելության, գործունեության շրջանակի և հմտությունների մրցույթների մասին:

Ֆիլմում ներկայացված է նաև Հայաստանի Հանրապետության վերոհիշյալ կազմակերպությանը անդամակցության պատմությունը, ինչպես նաև ազգային թիմերի մասնակցությունը հմտությունների մրցույթներին:

Ֆիլմը հասանելի է ՄԿՈՒ զարգացման ազգային կենտրոնի You Tube-ի պաշտոնական ալիքում:

Տես՝ WorldSkillsArmenia2020

Թուրինի գործընթաց 2018-2020 Հայաստան

Տեղեկանցնում ենք, որ Միջազգային փաստաթղթեր բաժնում հասանելի է Թուրինի գործընթացի ազգային զեկույցը, որը մշակվել է 2018-2020թթ. Թուրինի գործընթացի շրջանակներում ազգային մարմինների կողմից:

Տես՝ Միջազգային փաստաթղթեր

Մասնագիտական կրթության և ուսուցման եզրույթների բառացանկ (անգլերեն-հայերեն և հայերեն անգլերեն)

Տեղեկացնում ենք, որ «Գլոբալ զարգացումներ» հիմնադրամը հրապարակել է իր կողմից մշակված երկու նյութ՝ Մասնագիտական կրթության և ուսուցման եզրույթների բառացանկը (անգլերեն-հայերեն և հայերեն անգլերեն) , որը նպատակ ունի աջակցել մասնագիտական կրթության և ուսուցման բնագավառի միասնական եզրութաբանության ապահովմանը:

Տես՝ ձեռնարկներ