Մեր մասին

Հայաստանն այն եզակի երկրներից էր, որտեղ մինչև 2008թ. չկար մասնագիտական կրթության և ուսուցման համակարգին աջակցության և որակի երաշխավորման` պետության կողմից հովանավորվող որևէ ծառայություն։ Ցանկացած երկրում, հատկապես եթե այն գտնվում է բարեփոխումների ճանապարհին, պարտադիր է ՄԿՈՒ համակարգին աջակցող կառույցի առկայությունը: Սա կարևոր խնդիր էր նաև Հայաստանի համար, որը որդեգրել է կրթության բնագավառում եվրոպական ինտեգրման ուղին, որի համար որակի ապահովման հարցն դարձել է առանցքային: Մյուս կողմից, բարեփոխումների իրականացման արդյունավետության բարձրացման, ինչպես նաև ՄԿՈՒ համակարգի հետագա գործունեության բնականոն զարգացումն ապահովելու տեսանկյունից հատկապես կարևորվում է համակարգի բոլոր շահառուների (ուղղակի և անուղղակի) ու շահագրգիռ կողմերի ակտիվ և արդյունավետ ընդգրկվածությունն բարեփոխումների գործընթացում: Այստեղից էլ բխում էր նման մասնակցությունը քաջալերող և ապահովող կառույցի ստեղծման անհրաժեշտությունը: Այդ կառույցը պետք է ստանձներ և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության քաղաքական ղեկավարման ներքո և բոլոր շահագրգիռ կողմերի անմիջական մասնակցությամբ իրականացներ ներկայիս փուլի ՄԿՈՒ բարեփոխումների, իսկ հետագայում՝ այդ համակարգի բնականոն ու արդյունավետ գործունեության գիտահետազոտական, մեթոդաբանական, տեղեկատվական, փորձագիտական, կազմակերպական ու գործառնական ապահովումը: Ուստի 2008թ. ստեղծվեց «Կրթության ազգային ինստիտուտ» փակ բաժնետիրական ընկերության «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնարկը (ՄԿՈՒԶԱԿ)` որպես Հայաստանի նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության և ուսուցման համակարգին մեթոդական աջակցության և ծառայությունների մատուցման կառույց:

Նորություններ

ԱՄԿ-ի աջակցության հմտությունները COVID-19 համաճարակի պայմաններում

Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության կայքում տեղադրված են նյութեր ՄԿՈՒ առցանց դասավանդման վերաբերյալ:

ilo.org/skills

GIZ-ի աջակցությունը ՄԿՈՒ ոլորտին

GIZ-ը շարունակում է աջակցությունը ՄԿՈւ մի շարք ոլորտների զարգացմանը, այն է՝ զբոսաշրջություն, գինեգործություն, ՏՏ/ ճշգրիտ ճարտարագիտություն: Դուալ կրթական համակարգի ներդրման նպատակ է երկրում խթանել զբաղվածության աճին:

 You Tube TVET Armenia

 

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանի անդրադարձը առցանց ուսուցմանը

Հայաստանում 101 հաստատություն իրականացնում է նախնական եւ միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր: Եթե տեսական առարկաների դասավանդումը հնարավոր է առցանց կազմակերպել, ապա, օրինակ, ապագա գինեգործի, խոհարարի, վարսավիրի կամ ոսկերչի ուսումնական պրակտիկայի կազմակերպումը լուրջ խնդիր է դառնում: